myrandafaye:

Whenever I take a selfie I love I can’t help but make a reflected edit of edit lmao I have problems. But I felt really pretty tonight and thanks for everyone’s lovely compliments, especially you Jack♡

s-xorcism wow thank you your tags made my night even better

myrandafaye:

Whenever I take a selfie I love I can’t help but make a reflected edit of edit lmao I have problems. But I felt really pretty tonight and thanks for everyone’s lovely compliments, especially you Jack♡

s-xorcism wow thank you your tags made my night even better

(via s-xorcism)


bitchytrampolineyo:

myrandafaye:

bitchytrampolineyo reblogged my selfie and holy shit I feel like I’m gonna cry like nobody ever does this with me unless I’m in a cosplay omg I fucking love you so much

i love you too :) Like any true friend i am here to always reblog your selfies that i see

Alyssa you’re seriously my fave. Probably bc you’re my oldest internet friend but also bc you’re just so amazing and always sweet and just make life 638396373529 times better


jpgay:

the only people who call me cute live 7000 miles away

(via bitchytrampolineyo)


bitchytrampolineyo reblogged my selfie and holy shit I feel like I’m gonna cry like nobody ever does this with me unless I’m in a cosplay omg I fucking love you so much


Wow I feel like I posted a lot of pictures of me today


Whenever I take a selfie I love I can’t help but make a reflected edit of edit lmao I have problems. But I felt really pretty tonight and thanks for everyone’s lovely compliments, especially you Jack♡

Whenever I take a selfie I love I can’t help but make a reflected edit of edit lmao I have problems. But I felt really pretty tonight and thanks for everyone’s lovely compliments, especially you Jack♡


Attempting this thing called being cute tonight

Attempting this thing called being cute tonight


Tbh I love my hair like this. It’s still kinda damp from my shower, slightly curly/wavy since I haven’t brushed it, and super messy but it makes me feel like a wild Fae and that makes me so incredibly happy

Tbh I love my hair like this. It’s still kinda damp from my shower, slightly curly/wavy since I haven’t brushed it, and super messy but it makes me feel like a wild Fae and that makes me so incredibly happy


Take me back to New York already

Take me back to New York already


You’re a daydreamer, oh oh
And it’s the same thing over and over
We’re running for our lives
In a slipstream, oh oh
You wake up someday
And realize
You were dreaming of a life
You forget

(via tenrose-s)


taxiderby:

We’ve done it. We’ve located the coolest motherfucker on the planet.

taxiderby:

We’ve done it. We’ve located the coolest motherfucker on the planet.

(via bitchytrampolineyo)


mercurykiss:

gentlemanbones:

camerapits:

themiracleofmusic:

oh.

Actually, I think the kid is playing Minecraft. Which is essentially digital Legos.
Two generations of creative people, just different methods of expression. Let’s not shit on the digital age as much, ‘eh?

You know what’s great about Minecraft?
You don’t get lacerations from stepping on it.

You know what’s great about legos?Your shit doesn’t get blown up because a green penis snuck up on you.

mercurykiss:

gentlemanbones:

camerapits:

themiracleofmusic:

oh.

Actually, I think the kid is playing Minecraft. Which is essentially digital Legos.

Two generations of creative people, just different methods of expression. Let’s not shit on the digital age as much, ‘eh?

You know what’s great about Minecraft?

You don’t get lacerations from stepping on it.

You know what’s great about legos?

Your shit doesn’t get blown up because a green penis snuck up on you.

(via bitchytrampolineyo)


(via fuckyeahlink)


squeakchic:

casker:

I FIND SUCH ENORMOUS JOY IN MINIATURE THINGS

oh i thought this was just a bad case of yaoi hands

(via hey-listen)



Hello guys, our queen was nominated on “Entertainer Of The Year ” and we just need vote for Ty. We can vote HERE everyday, but only once in day, “we” won 2 TCA and I think it’s so easy for us. Bye (don’t be lazy and do it).

Hello guys, our queen was nominated on “Entertainer Of The Year ” and we just need vote for Ty. We can vote HERE everyday, but only once in day, “we” won 2 TCA and I think it’s so easy for us. Bye (don’t be lazy and do it).

(via bitchytrampolineyo)